بازسازي تصوير ايران براي ژاپني‌ها

به گزارش ميراث آرياchtn))کاظم وفاداري، پژوهشگر و استاد دانشگاه درسمينار تخصصي راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري با اشاره به مقاله خود افزود:«مفهوم» «تصوير مقصد» و «برند مقصد» در نوشته جاي به جاي يکديگر استفاده مي شوند.در عصر جهاني سازي تغيير نگرش و توجه از برند کالا به برند شرکتي مورد تأييد و موضوع بحث دانشمندان و بازاريابان جهانگردي است که با اين حقيقت روبرو شده اند و سعي دارند تا تأثيرات آن را بر رفتار بازارهاي داخلي و بين المللي بسنجند.

وي که در حال حاضر مشغول به تحقيق در مورد مديريت پايدار در منظر مناطق روستايي در ژاپن است، خاطرنشان کرد:ايران به عنوان يکي از کشورهاي تراز اول جهان از نظر تاريخ و مکان‌هاي تاريخي، به خاطر آب و هواي خوب و تنوع زيستي همچنين قابليت جذب مسافران با علاقة ويژه را نيز داراست.

اين فارغ التحصيل دکتراي تخصصي مطالعات آسيا و اقيانوسيه با اشاره به موضوع مقاله خود خاطرنشان کرد: اين مقاله برندسازي را به عنوان يک ابزار و تکنيک بازاريابي در تجديد حيات صنعت گردشگري ايران بررسي مي کند، کشوري که در گذشته از اصلي‌ترين مقاصد سفر در منطقه محسوب مي شد. اين مقاله بررسي مي کند که چگونه تصوير جمهوري اسلامي ايران را به عنوان مقصدي منحصر به فرد در گهواره تمدن جهاني با تأکيد بر بازار سفر گردشگران ژاپني بازسازي کند./121




انتهای پیام/

کد خبر 1389031963